Bem vindo ao meu pequeno mundo ilustrado. Sonhe e desfrute !
Welcome to my little world illustrated. Dream and enjoy!

sexta-feira, junho 10, 2011

YOU ARE MY HERO!...Você é meu HEROI!

You Are My Hero ( mixed media on paper cotton)
My hero lives where the sun reigns full and absolute.
His name is Roger Ycaza. And to know their powers visit here.
because we all need heroes!!
Meu heroi vive onde o sol reina pleno  e absoluto
 O nome dele é Roger Ycaza . E para conhecer seus poderes visite o aqui.
Porque todos precisamos de herois!!
xoxo
yasmin

12 comentários:

  1. Oh cute!!!!!!!!!!!! Loving your new art! Your so gifted!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  2. :-) Seu heroi também é como vc, Muito talentoso!!

    Adoro sua arte, gosto também dos collages ;-)

    Beijos Yasmin!! Tomara que vc esteja bem.

    ResponderEliminar
  3. Este héroe gatuno me podrá rescatar del cansancio y llevarme a una isla con mucho baile. Besitos.

    ResponderEliminar
  4. Teus trabalhos todos são muito lindos. Não canso de apreciar! Abs. e um findi muito gostoso e aconchegante! Marion

    ResponderEliminar
  5. Yazmínnnnnnnnnnnnnnnn.............. ayyyyyyyy....... este heroe es una ternura y una vez más te digo que me encantaaaaaaaaaaa......... y los colores que has usado le dan una alegría.
    Lo que disfruto cuando vengo a ver tus ilustraciones.
    Un besito grandote.

    ResponderEliminar
  6. Oh Thank You for showing your Hero!
    He is so talented!
    And so are YOU! :D
    I LOVE LOVE LOVE your new Header!
    XOXOX - Cindi

    ResponderEliminar
  7. Ohh mi querida Yazmín me he quedado sin palabras!!!
    Muchas gracias por esta increíble imágen, solo puedo decirte que vamos por el mismo camino y tenemos mucho que aprender aún!
    Tenemos que hacer un intercambio vale?

    Te mando un abrazo gigante y mil gracias otra vez!!!

    ResponderEliminar
  8. Love it!!!! I especially love the "chonis!" LOL He's adorable and yes, we all have our heroes and luckily, mine are related to me!!

    Have a great week.

    Abrazos,
    Georgina

    ResponderEliminar
  9. Hi Yasmin, I hope you're well. This piece brought a smile to my face, such a great way of representing your hero. :)

    ResponderEliminar
  10. Your hero might be someone very special.

    Yasmin, sabe que as cores daquele casaquinho lembram as cores do seu lindo avatar?
    ps.: por onde anda que está tão frio assim? Curiosa eu, eh? :)

    ResponderEliminar
  11. Yazmín, este pequeño heroe es muy personal y bello. Precioso.

    Besadetes

    ResponderEliminar