Bem vindo ao meu pequeno mundo ilustrado. Sonhe e desfrute !
Welcome to my little world illustrated. Dream and enjoy!

sexta-feira, março 11, 2011

WHO IS YOUR MUSE?...Quem é a sua musa?

 

  MONIQUE ( acrycil on papael cotton)
This painting I did for the competition entitled "MUSAS FAN ART" my friend Conrad Roset was promoting on your blog.
Artist's page on facebook
you can see in part the work of all the participating artists .. including mine.
I want to thank Conrad for the chance to partcipar this fun challenge.

  Esta pintura eu realizei para o concurso intitulado " MUSAS FAN ARTt " que meu amigo Conrad Roset esteve promovendo em seu blog.  Na pagina do artista do facebook vocês podem ver na integra os trabalhos de todos os artistas participantes ..inclusive o meu também.  Quero agradecer a Conrado pela chance de partcipar deste divertido desafio.
 MONIQUE VAN DER VOST ( my muse)
kisses and hugs to you all.
Beijos e braços a todos.
yasmin

13 comentários:

  1. Yasmin this art is awesome. Your art is really questioning! Wow, something is seriously happening and growing with both of us! Thank you for sharing your message with me.
    Keep going your ART IS TRULY AWESOME!
    Lovexx
    Julie

    ResponderEliminar
  2. Hermosa ilustración mi querida Yazmín, Suerte en el concurso!
    Un abrazote!!!

    ResponderEliminar
  3. Linda pintura - e bela inspiração!

    ResponderEliminar
  4. I must check out his blog and see the competition! Your piece is so great! I love how your mind works! I will also check out your muse, Monique. I have many muses!
    You always amaze me! you are brilliant!
    XOXO - Cindi

    ResponderEliminar
  5. yasmin,
    eu já era tua fã, adoro tua arte e já falei e mostrei teu blog pra muita gente... mas agora vc me ganhou de vez com essa extrema sensibilidade.


    obrigada pelo teu dom.
    gde bj meu.

    ResponderEliminar
  6. derroche de ternura! desde luego que las musas habitan en ti Yasmín!

    ResponderEliminar
  7. Oi! Tua musa inspira multidões, boa eleição, um exemplo de vida!

    Sorte no concurso ;) !!

    ✿ Beijos ✿

    ResponderEliminar
  8. pasaba a saludarte!
    te dejo un fuerte abrazo!

    ResponderEliminar